Firma Lacoste je na trhu již 76 let, od roku 1933 kdy vyráběla tenisová trička a tak postupem času rozšířila svou nabídku o mnohé doplňky. Lacoste tašky se staly velmi oblíbené a jsou vyráběny jak pro mladé tak pro starší zákazníky. Lacoste tašky a kabelky následují nejnovější módní trendy a zároveň jsou nadčasové se svou rafinovanou jednoduchostí a svěžestí. Jsou vyrobeny z těch nejkvalitnějších materiálů, tedy splňují požadavky náročnějších nositelů.
Tašky Lacoste – jaro 2009
Protože Lacoste sídlí ve městě módy, nezůstala ani s kolekcí jaro/léto 2009 pozadu a my máme z čeho vybírat. Návrháři Lacoste tašek rozdělují svou kolekci do tří částí. Všechny tyto kabelky jsou určeny ženám, které mají rádi sportovní eleganci. Jednoduchý retro střih zvýrazňují propracované kožené detaily na hranách, madlech a lemováních kabelek.
Club, Sportswear, Sport
Kolekce Club se věnuje náročnějším zákazníkům. Spíše elegantní kabelky se hodí jak do města, tak na cesty a jsou vyrobeny z hovězí kůže v kombinaci s nylonem nebo PVC. Co se týče barev, můžete si čistě bílou zkombinovat s klasickou černou, výraznou červenou, mořskou modrou, béžovou nebo šedou. Kolekce nabízí ale také jen jednobarevné provedení.
Druhá kategorie Sportswear zahrnuje hlavně barevné nákupní tašky, které se dají složit do velikosti peněženky, hodně kontrastní oválné tašky, tzv. psaníčka a nakonec klíčenky ke kabelkám. Materiálem je hlavně samotný nylon, občas v kombinaci s hovězí kůží.
Třetí část kolekce je Sport, která má opravdu výraznou šálu barev, je vyrobena z PVC a nylonu. Nabízí také populární obdélníkové tašky přes rameno, které Vás pobaví veselým pruhováním na úchytu tašky. Design Lacoste tašek je doplněn oblíbeným krokodýlem v různých variantách. Tento symbol má původ v tenisovém prostředí stejně jako Lacoste oblečení.
Jean René Lacoste
Zakladatel značky Jean René Lacoste patřil k takzvaným Čtyřem mušketýrům, slavným francouzským tenistům, kteří patřili k nejlepším hráčům 20. a 30. let 20. století. Poté se rozhodl svůj sportovní svět vyměnit za módní. K výtvarné značce slavné firmy mu posloužila jeho přezdívka Aligátor, jež mu přisoudili američtí novináři. Vznikla poté, co mu jeho kapitán na Davis Cupu přislíbil koupit za vyhraný důležitý zápas krokodýlí kufr, který se Renému tak líbil.