Historicky první limitovaná kolekce oblečení a doplňků Ikea přichází do Česka. Jmenuje EFTERTRÄDA, což ve švédštině znamená „následovat“.
Vyvinula ji Ikea Japonsko v úzké spolupráci s Ikea of Sweden. Designéry inspirovali fanoušci Ikea v Tokiu a na celém světě. V Japonsku byla tato kolekce uvedena na trh v polovině roku 2020 a od 1. července 2021 bude v prodeji také v Česku.
Logo Ikea v hlavní roli
Jde o první kolekci, která jako hlavní motiv využívá oficiální logo IKEA. K oblečení a doplňkům se přistupuje podobně jako k bytovému zařízení. Důležitá je jednoduchost a každodenní funkčnost.
Design s čárovým kódem
Druhým motivem po logu ikea je čárový kód, který zas odkazuje na náš bestseller, knihovnu BILLY,“ vysvětluje Karl Doctor, manažer prodeje pro IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko.
Co v kolekci najdete?
V nabídce budou
- trička a mikiny
- osušky a lahve na vodu
- speciální tašky
Kde a kdy budou kousky k mání?
Výrobky z této speciální kolekce jsou v prodeji v obchodních domech IKEA i on-line na IKEA.cz od 1. července 2021.
O Ingka Group
Ingka Group (Ingka Holding B.V. a kontrolované subjekty) je jednou z 12 skupin společností, které vlastní a provozují prodejní kanály IKEA na základě franšízových smluv se společností Inter IKEA Systems B.V. Ingka Group podniká ve třech oblastech: IKEA Retail, Ingka Investments a Ingka Centres. Ingka Group je strategickým partnerem ve franšízovém systému IKEA a provozuje 378 obchodních domů IKEA ve 30 zemích.
Zdroj foto: Ikea