Léto má namále a na záda mu mohutně dýchá podzim a za ním i zima. Zalando – přední́ evropská́ platforma pro módu a životní styl, proto zbrojí na třetí a čtvrtou dekádu roku 2020. Od konce srpna 2020 spustila prodej pánských, dámských a dětských kolekcí švédské designové značky Arket.
Arket je moderní značkou, jež zároveň představuje vlastní životní styl, jejímž cílem je pomoci zákazníkům činit ta správná rozhodnutí a zároveň zkrášlovat jejich každodenní život. Kolekce Arket zahrnuje sezónní konfekci, doplňky a nadčasové, základní kousky každého šatníku.
Mimoto zde najdete také parfémy a kosmetické a cestovní produkty. Součástí je mimo jiné velký výběr produktů do domácnosti, jež ztělesňují funkční a hravou estetiku značky. Arket se tak přidává k dalším značkám švédské skupiny H&M Group, konkrétně k jejím dceřiným společnostem Weekday a Monki, jež už jsou již na Zalando k dispozici.
Široký výběr udržitelných módních kolekcí značky Arket stávající nabídku na Zalando skvěle doplňuje, protože nabízí spolu s ostatními značkami na platformě Zalando ten nejlepší možný módní sortiment. Severský styl totiž letos nebývale frčí.
Severská móda je jednoduchá, variabilní, dobře kombinovatelná a má velmi kvalitní produkty s dlouhou životností. Pohrává si s materiály, designem a stylem v tlumených a neutrálních barvičkách a odstínech. Dominuje v nich hnědá, černá, béžová, smetanová s akcentem bílé.
Značka Arket
Značka byla jako součást skupiny H&M Group uvedena na trh v srpnu roku 2017. V současnosti operuje celkem 21 prodejen v několika hlavních evropských městech, jako jsou například Kodaň, Amsterdam, Londýn a Berlín. Po celém světě je přítomna v 80 zemích. V kamenných prodejnách značky Arkwt se mimo jiné nachází vegetariánská kavárna a cukrárna, jež nabízí sezónní pochutiny a propaguje moderní, jednoduché severské pokrmy.
Společnost Zalando
Zalando je přední evropská módní a lifestyle online platforma, založená v Berlíně v roce 2008. Více než 32 milionů aktivních zákazníků na 17 trzích obléká často od hlavy až k patě-od oblečení, obuvi, doplňků až po beauty produkty. Do sortimentu mezinárodních značek patří jak světoznámá jména, tak místní labely. Platforma Zalando platí za ultimátní destinaci přinášející inspiraci, inovaci a interakci ve světě módy.
Zdroj foto: Zalando
Autor: Pavla Košík Jelínková