Šik kousky od My Dear Clothing

Šik kousky od My Dear Clothing

Kategorie: Pánské oblečení, Značkové oblečení

Sponzorované odkazy

Oblíbená česká streetwearová značka My Dear Clothing, ze kterou stojí návrhář Zbyněk Štandera, přichází s několika novinkami.

Jejich kolekce Summer 18 je ryze pánská. Ale tentokrát si na své ale přijdou i pánové ve zralejším věku, kteří se drží „forever young stylu“ (v překladu navždy mladý styl). Release proběhlo online v neděli 12. srpna od 20:00 na webu e-shopu Footshop.cz.

Značka My Dear Clothing funguje od roku 2013, kdy ji v Pardubicích v komunitě mladých umělců točících se především kolem tetování a hudby založil Zbyněk Štandera. Zpočátku zde fungoval i showroom spojený s tetovacím salónem a barem.

Milion+

Dnes tu sídlí label Million+. Záměr MyDear byl oslovovat mladší generaci a všechny věčně mladé lidi všeho věku k tomu, aby si našli svůj pohled na svět.

Sparingpartner pro rebelství

Pak se roku 2016 k Zbyňkovi Štanderovi přidal stylista Marek Volf, který se dodnes podílí na tvorbě značky. Oba spolu prošli několika stádii vývoje značky, která má stále punc jisté dávky grázlovství.

Rukopis značky

To je také výrazný rukopis My Dear Clothing. I když dneska se značka díky náhledu a světu dala serióznějším stylovým směrem, i jejich kousky oplývají jaksi zodpovědnějším střihem i stylem.

Stále však je to buřičská značka, která chce lidem ukázat cestu ze stereotypu. Skrz značku My Dear Clothing mohou vystoupit ze svých zastaralých a konzervativních návyků i náhledů na život. A hravěji a asertivněji dosáhnout svých cílů a snů.

Značka My Dear Clothing v současnosti patří k jedné z nejprogresiv­nějších českých módních značek. Z produktů, které se vyrábí výhradně v České republice, lze perfektně vycítit dravost i lásku k nadčasovému designu. Tímto tónem promlouvá i kolekce Summer 18, která je určená všem mužům s věčným mládím v duši.

Nová kolekce obsahuje

  • dvě košile s krátkým rukávem
  • tři trička
  • šortky a boxerky v originálních designech

Součástí kolekce je originální lookbook, kde se v roli modelů objevuje dvojice mužů z odlišných věkových generací. Janek Gregor zastupuje generaci mužů kolem dvacítky, o třicet let starší Eugenio Bramerini přesně odráží „forever young lifestyle“.

Všechny produkty z kolekce Summer 18 jsou k mání na webu Footshop.cz. Další kolekce spatří světlo světa v říjnu 2018. A máte se nač těšit, jedná se o kousky, které Zbyněk vytváří společně s mladým talentem Jakubem Ra, jenž se stal vítězem soutěže Art of Hunt, kterou má na svědomí značka Jägermeister.

Zdroj foto: My Dear Clothing

Sponzorované odkazy



Štítky: streetwearová značka My Dear Clothing